Bra att veta?

Tio första
Första bästa kompis: Vad jag minns, så var det Mysan. Sen var det nog Mirja.
Första bil: Har ännu ingen.. Räknas skoter?
Första kärlek: Var nog tjejtjusaren Pär.
Första husdjur: Hund har vi alltid haft till för några år sedan. Men mitt första egna husdjur var nog ett marsvin som hette Pelle. Han var för go.
Första semester: Utomlands var Gran Canaria. Men innan det hade vi ett antal inom och runt Sverige.
Första jobb: Var alla de där sketna sommarjobben. Men nu får jag väl säga, hygienexpert.
Första köpta skiva: Haha, var nog garenterat Backstreet Boys
Första riktiga kärlek: Jens Niclas Pettersson
Första piercing: Öronen
Första konsert: Takida

Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken: Cube
Senaste bilfärd: Långa,Vilhelmina- Lycksele, Lycksele- Vilhelmina.. Korta, Till Sagadal och tillbaka
Senaste filmen du såg: Face Off
Senaste ringda telefonsamtal: Niclas
Senaste bubbelbadet: OJ! Long time ago. Bastade för övrigt två gånger i helgen.
Senaste spelade cd: En härlig bland cd..
Senaste kyss: Kyss? Var nog tidigt, tidigt imorse. Kanske fem-sex innan niclas for.
Senaste gången du grät: igår.
Senaste måltiden: Korv och potatismos

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Oh no.
Blivit arresterad: No!
Blivit kär vid första ögonkastet: Mmmh
Fastnat med blicken i någons urringning?: haha, ja (;
Fått ditt hjärta krossat: Ja! Vem har inte fått det?
Sagt att du älskar någon utan att mena det:  nej, sånt får man inte göra.
Haft ett one night stand: Joda
Busringt till någon: Självklart

Sex saker du gjort idag:
1. Typ nysit 500 gånger
2. Legat i sängen och funderat
3. Sett två avsnitt av CSI på datorn
4. Drömt mig bort på IKEAs hemsida
5. Tänkt på niclas, och första maj
6. Diskat och hjälpt pappa med maten

Fem favoritsaker utan rangordning:
1. Min kamera (och korten jag tagit med den)
2. Niclas
3. Nära och kära
4. Fjället
5. Vojmån och vår bastu

Fyra personer du kan berätta allt för:
Niclas, Mamma, Syster och mina bästa kompisar räknas som den fjärde (;

Tre val:
Blått eller rött? Rött
Sommar eller vinter? Tycker om båda. Men kanske mest Sommar
Choklad eller chips? Jag varierar, men det blir nog mest choklad.

Två saker att göra innan du dör:
1. Bilda familj, gifta mig, skaffa hus, hund och volvo. JA! allt detta räknas som ett svar.
2. Resa mig less, om man kan det!?

En sak du ångrar:
Jag har lätt att ångra saker. Därför ids jag inte nämna något.

Fyra personer som du vill ska göra samma blogginlägg:
Alla har ju typ redan gjort den, men den som känner sig manad för göra den (;

Kommentarer
Postat av: evelina

kopiera den av dej.. :D kraaam.

2007-06-11 @ 21:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback