fredag

känner mig en aning tragisk och tråkig som sitter här en fredag och skriver.
jag känner mig för sjuk för att fira 50 dagars. jag vill. men hur peppad jag än är,
så vet jag inte hur denna kväll skulle ha slutat då.
men saken är att jag skulle haft tio gånger roligare om jag gått ut,
istället för att bara sitta och vänta på niclas i evigheter..
jag hatar såna här timmar då man inte gör något alls.
ibland känns det hellre som jag dör.
jag blir bara så jävla depp.

allt känns tråkig, och jag känner att jag hellre skulle gå i skolan nu.
så roligt har jag ungefär..


Kommentarer
Postat av: linnea

Jag hjälper dig gärna, vi får väl slå våra klocka huvuden ihop och försöka fixa det någon dag. Det är inte vidare svårt egentligen. Puss på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback