.always you

I måndags var det middag här. En sista kväll med brudarna innan de flyttar.
My hamnade i Örebro medan Ellenor drar till Umeå. Jag fattar inte att vi blivit så stora.
  Eftersom det inte bleb någon minigolf utan bara massa underbart prat och många härliga skratt så frågade jag
evelina om vi skulle igår istället. Blev ett antal skratt där också. Tänkte en hel del på de senaste gångerna jag var där. Förra sommaren med Pär och Michael.. jag förlorade stort. Innan dess var jag där med Johan, tror jag förlorade då också.. Men det var då, de stunderna är förbi och kommer aldrig åter. Jag kan trösta mig med att jag åtminstonde vann igår.

Niclas fick idag bege sig till tärna, vilket innebär att jag är ensam här i två dygn.
Tyckte det var nog jobbigt att han var i sorsele mån-tis. Det blev sena kvällar.
Han kommer ju då hem på fredag, och på fredag går jag kväll och sen kväll. Jippie, tajming.

Angående helgen är jag hur opepp som helst. Vi kommer inte ens få ihop klassen på ett enda ställe.
Jag vet redan att det har blivit uppdelningar. Yes, jag blir ännu mer pepp!!

Jag tror jag ska åka hem och sova inatt. Vad finns i lägenheten att längta efter?

Blä.

Kommentarer
Postat av: stina

jag tror mer på en klassfest då det inte är nått ute, för när alla ska ut blir det så jäkla lätt delat..

Postat av: evelina larsson

hej soet. jag skickade ett mail till din hotmail med informationen jag fick idag via nätet. har mailat henne om anställningsavtal och liknande också.. krams

2007-08-31 @ 15:44:30
URL: http://evve.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback