är det du som hatar mig?

är det därför jag (till min stora glädje) upptäckte att någon/du? kastat ägg på köksfönstret.
fuck you! när jag stod där själv och tvättade fönstret i en härlig innerlig vrede tänkte jag vilka
förbaskade snorungar som kastat äggen. så patetiskt löjligt.
egentligen ska jag inte bry mig men bara för att det finns så omogna människor i vilhelmina gör jag det.

för att smälta det här så tog jag fram kort på evelina. hon är inte bara lugnade utan även helande.

                 

Trots äggen så kommer det bli en bra dag och kväll. Tack!
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Självklart tar jag hand om din käre vän ;> Konstigt att du inte sett han mer bara, han jobbar ju på statoil dag in och dag ut ;P
och sista året ska jag ta vara på :)
lät inge trevligt det där med äggen btw ;/

2007-08-21 @ 14:12:13
Postat av: linnea

vem fan kastar ägg på ditt fönster? vem hatar dig? kram vännen

Postat av: evelina

haha vad söt du är:)
jag blir så knäpp. då jag ska lägga ut foton på min blogg så öppnas 60 internetfönster!!
men jag ska försöka igen.. ses ikväll darling.
puss

2007-08-21 @ 17:23:11
URL: http://evve.blogg.se
Postat av: linnea

jag fattar inte, är det någon som hatar dig? inte kan man väl hata en sån fantastisk människa. min helg var rätt okej, jag var lite förkyld och orkeslös, men hade ändå en toppenhelg med min familj. själv?

2007-08-21 @ 22:25:10
URL: http://linwe.blogg.se
Postat av: Emma

De blev ju en bäst kväll iaf ;D

2007-08-22 @ 11:31:23
URL: http://ekaws.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback