Beautiful girls

Dagen har jag spenderat med mina vänner Evelina och Emma.
Helt obeskrivligt underbart! Som Emma sa, för ett tag känns det som allt var som förr,
som vilken dag på skolan som helst. Allt vi kan göra är att minnas den goda tiden.

jag bjuder på dessa för att en bild säger mer än tusen ord.


                                                                                                                          


Dessutom tipsar jag idag Kurt Nilsen - Never easy (live), helt underbar!
Jag väntar på en spännande vecka, kanske den bästa på hela sommaren?
Puss!

Kommentarer
Postat av: evelina

HAHA. insåg att vi har samma rubrik på våra bloggar:P

Postat av: Anonym

jag bara lääängtar tills på tisdag honey!

2007-08-19 @ 22:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback