en dag full av överraskningar.

Denna dag har innefattat blandade känslor.
Glädje för att jag träffat älskade Nathalie, vi ses allt för sällan och därför gäller det att ta vara på de tillfällen man får.
Träffade Angelica för några dagar sedan också, och det var lika behövligt. De är med säkerhet de bästa tvillingarna jag någonsin träffat. Därför känns det också bra att jag kommer få tillbringa lördagen med dom och många andra underbara människor. Jag känner mig riktigt peppad och hoppas det kommer bli en toppen dag.

Jag känner mig även otroligt frusterad och arg.

Kvällen kommer spenderas på crossbanan med min vän Evelina.A.
Samtidigt som att det är roligt att se nille köra så är det också jobbigt.
Ibland blir det ett ständigt "tänkt om" som etsar sig fast i hjärnväggen på mig.


I'm going to the place where love and feeling good don't ever cost a thing.
And the pain you feel's a different kind of pain..


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej världens underbaraste:) Tack för en toppedag! Kändes otroligt bra att ses, har saknat dig så mycket.
Ringer dig imorgon angående helgen:)
PUSS

Postat av: Anonym

:)
jaa, ja ser framemot umeå å ikea. å våran plan med bussen- det kommer att bli toppen hörredu!
nu ska ja ut å tvätta bilen. men vi synes ju imornkväll på en prom. tack för idag!
puss

2007-08-23 @ 15:50:15
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback