Fredag


Det är fortfarande mycket jag saknar,
bland annat mitt paket från Junkyard, tycker det är på tiden att det ska komma nu.

Förövrigt är det fredag vilket innebär att jag går in på min tredje kväll.
Som vanligt jobbar jag helg, dock två korta dagar men jag måste fortfarande kliva upp klockan 6,
vilket känns mindre roligt. Om jag räknar med dagens pass så har jag "bara" 7 kvar efter en hel sommars jobb, utan något som ens skulle vara i närheten av semester.. Men eftersom det fortfarande är oklart om vad som händer till hösten så gör jag inte fel i att jobba så mycket som jag kan nu.. Jag måste jobba!

Mina två lediga dagar på måndag och tisdag är faktiskt efterlängtade! Jag längtar efter att få åka med Evelina i Evelinas nya V40. Lycksele vägen är lång och överdrivet tråkig, därför känns det bra med en säker bil och trevligt sällskap. Lite andrum från vilhelmina behövs lite då och då tycker jag. Oftast brukar jag fly till mitt kära barndomshem, där trivs jag alltid, men på måndag får det blir lycksele!



Idag har min fantastiska mamma och pappa bröllopsdag, 22 år!
Dagens bild tillägnas därför dom. Puss på er.




Kommentarer
Postat av: stina

jag saknar dig. vi måste ses snart. puss

Postat av: evelina

glad att du nämner ja å min nya bil :) puss

2007-08-04 @ 23:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback