gårdagens händelser

Det var måndag och det var Lycksele som gällde.
Jag tror jag aldrig varit med om så många omkörningar dit.
Vi hade lastbilar, traktorer, gamlingar, ja allt framför oss. Vilken lycka!

På lassaretet konstaterades det av doc att hon hade perfekt hörsel vilket är
mystisk, eftersom hon faktiskt hör dåligt.

Några fynd på stan blev det väl också, jag köpte en underbar jacka, att man kan få en hög krage
är nog bland det bästa med den. Helt enkelt lovley!

                                                  
Min nya jacka...                       Otroligt kul i hissen...                    Pizza.......


Idag hoppas jag att jag får mitt paket från Junkyard.
Sen blir det stranden i hopp om en sista solbränna?
Ikväll blir det film och mys med två underbara vänner.



I wanna sunburn, just to know that I'm alive        
       

Kommentarer
Postat av: evelina

gulligt att du tänkte på mig;) vi får ta ytterligare en myskväll! krams

Postat av: Johanna L

Kompis! Helt underbar jacka!
Puss och kram

2007-08-21 @ 20:36:38
URL: http://genomklok.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback