när att bara va inte räcker till

så har vi kommit fram till ytterligare en måndag. fast denna är lite annorlunda.
idag hade vi egentligen börjat skolan.. om vi inte nu hade gått ut.
det får en att tänka men hallå , "wake up".

inte nog med att jag inte "vaknar upp" så känner jag mig otroligt sliten.
kan sitta och titta på kort på andra och bara se vilken otroligt sliten människa jag är emellanåt.
alla bara kan fixa till sig så där. medan man själv står där och ser ut som ett bombnedslag hur man än beter sig.


inatt drömde jag om en tanke som jag tänkt tusen gånger om och om igen.
jag drömde om att du hatade mig, för mitt val av kärlek.
det är komplicerat och jag vet inte vart jag ska börja.
det var så länge sen vi sågs att jag inte ens kan minnas det snart.
jag önskar jag hade kraft och mod för att göra nånting åt detta.
när ska jag stilla mitt samvete?
kommer jag någonsin kunna göra det?
hur ska jag gå vidare? för uppenbarligen är det fortfarande något som ligger och skaver vid mitt hjärta.
vissa dagar kan jag känna mig stark,
idag är inte en sådan dag, utan idag är jag en hemsk, hemsk människa.


My bones ache my skin feels cold
And I'm getting so tired and so old
The anger swells in my guts
And I won't feel these slices and cuts


Kommentarer
Postat av: linnea

du är inte en hemsk människa min vän, det vet du innerst inne. Tänk inte på det där. Kram

Postat av: evelina

du är en fin människa :)

2007-08-27 @ 12:11:48
Postat av: evelina larsson

vackra annakarin. du är inte hemsk, det är struntprat. du är underbar<3
är så glad att jag har dig

2007-08-27 @ 12:48:12
URL: http://evve.blogg.se
Postat av: Nathalie

Du är så fin och underbar Annakarin! Glöm aldrig det! Jag hade det jättekul i helgen. Har massa bilder som jag vill skicka. Om du är uppe på msn framöver får du skicka dina bilder.
PUSS!

2007-08-28 @ 09:07:44
URL: http://nathaliebystrom.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback