that don't kill you, can only make you stronger

Jag börjar jobba klockan 12,
och jag kan ärligt säga nu att jag kommer inte göra något det jag hade planerat.
Jag har förbannat ont i magen och kommer typ bara ligga i sängen eller sitta framför datorn tills
jag måste iväg. Ids inget annat. Vädret tillåter mig endå det.

Idag är det torsdag, och imorgon hoppas jag på att få lite positiva besked, annars går jag nog och gräver mig egen grav. känns nästan som att det vore lika bra om inte det löser sig.

Första helgen som jag är ledig på evigheter. Okej, jobb 08.00-13.00 fredag + kväll, och sen söndag kväll.
Men det känns endå som ledigt om man jömför med hur jag har jobbat.
Jag hoppas på bra väder och en dag på banan kanske?
Men vet inte, niclas kanske åker bort och kör cross nån annan stans. Lite blandade känslor för det.
Fast det är klart att det är kul för niclas. Han älskar verkligen det.

Dagens; Kurt Nilsen - Crazy Crazy Nights
                Band Of Horses - The Funeral
                Timbaland - Apologize (Ffeat. One Republic)

Kommentarer
Postat av: linnea

var har du sökt jobb nu då? tell me..

Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-08-16 @ 14:43:35
URL: http://www.FashionWay.se
Postat av: linnea

okej, inga planer på att söka något mer?

2007-08-17 @ 18:03:33
URL: http://linwe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback