19 Juli 07


Då har jag tillbringat två fantastiska år med nille.
Jag har aldrig varit med om så mycket med någon som jag har varit med han,
på gott och ont. Men livet är inte alltid en dans på rosor, även fast jag vill inbilla mig det.
Det har funnits tider som jag inte trott man kunde klara av, men jag är nog en starkare än vad jag tror. Vi är nog starkare än vad jag tror! Och mycket mer ska vi klara för jag hoppas på många lyckliga år med denna kille,
för mig är han allt och mer därtill.. Alltid ska jag älska dig, Niclas Pettersson!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det låter helt underbart. Jag är så glad för er skull! Nu har jag kommit hem från Stockholm och jag hoppas att vi kan ses i veckan? Saknar dig
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback