jag hade rätt;

image12

Asia Nitollano, the new pussy cat doll.
Jag hejjade på tjejen. Hon är värd segern!

Jag vill också veta vad jag vill bli,
vad jag har för dröm...
Jag vill ha något att kämpa och sträva efter.
Många av mina vänner  har kommit in på de olika universitet de sökt,
det innebär att de flyttar från Vilhelmina, dit jag nyss har flyttat i princip,
snart börjar deras resa till deras dröm, medan jag bara finns här.
Jag kan tänka mig att prova på lite olika jobb här i Vilhelmina
och slita för att få ihop lite pengar. Men då skulle jag också vilja ha en
chans att få nå jobb också.. Visst jag har ett jobb över sommaren, till den 12 augusti rättare sagt. Och visst jag har ett jobb vid sidan av det,
men det är inget jag endast skulle klara av att leva på. 
Jag måste få ett nytt jobb till hösten, så är det bara.
Jag har redan börjat spana, men egentligen vet jag inte vars jag ska börja..
Det gäller att hålla humöret uppe för vägen är lång, och jag har just börjat vandringen.

Kommentarer
Postat av: stina

usch, då är vi två. jag har inte heller nån aning om vad som ska hända till hösten eller vad jag vill göra.. snacka om beslutsångest.
dessutom hejade jag på Chelsea :)

Postat av: Sandra

Det ordnar sig! Jag är också orolig för jobb till hösten, men ta en dag i taget så löser det sig:) Och jag är kvar i vilhelmina! Vi har fått hus i Latikberg nu, så det kommer att bli fullt upp med renovering, men jag tycker verkligen vi ska hitta på något nån dag! :)

2007-07-23 @ 21:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback