tiden rullar

Jag har inte skrivit på ett tag och det finns typ tusen saker jag skulle kunna berätta nu,
men det orkar jag inte för tillfället utan det sparar jag till en annan dag. Kanske imorgon, för då är jag ledig.
Jag jobbar som tusan nu.. Det är väl bra för jag vill ha pengar, det är mycket jag känner för just nu,
som t.e.x en system digital kamera, ny digitalkamera, köpa lägenhet, resa, köpa massor med kläder,
ny mobiltelefon.. världen räcker iinte alltid till, så är det bara.

Förutom det så finns det massa andra saker jag saknar oerhört.. som min klass.
När man väl tänker på det så är det fortfarande ofattbart...Till klassens ära laddar jag upp vårt studentkort!

SP3 - KÄRLEK PÅ HÖG NIVÅ

image11

Kommentarer
Postat av: linnea

jag saknar också klassen, det börjar som gå in nu att vi aldrig mer kommer vara "vi". jävlaskit kan man säga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback