allt.

helgen var över förväntan bra. jag bjuder på några kort.


                        


                         


                         


                                 


Vädret var minst sagt växlande från lungnet med solen till dimman och regnet. Men det spelade ingen roll.
Så fort jag tänkte att jag var i fjället så sken humöret upp.
Vi har ätit massa gott, sett film, sovit som en prinsessa, bastat, promenerat, åkt cross
och lite till. Jag tror jag tycker om mig kamera.

Det får bli ett nytt inlägg senare idag efter duschen, så jag får berätta om min dagen och veckan.
        

Kommentarer
Postat av: evelina

välkommen hem<3 :)

Postat av: Lina

Hej!
Kul att du börjat titta in i min blogg. Jag är alldeles för dålig på att läsa bloggar. Blir mest sporadiskt då och då.
Tack för dina ord, det värmer ska du veta!
Och visst har jag börjat tro på mig själv. Har lärt mig massor efter denna sommar. Så nu håller jag bara på att acceptera en diagnos, nya mediciner och hur jag ska förhålla mig till framtiden. Det är tufft, men visst fan klarar jag det. Tror jag ; )
Hoppas allt är bra med dig! Kram

2007-10-03 @ 17:03:12
URL: http://linavina.webblogg.se
Postat av: sara

Hembakta bullar is the shit! Fasen så gott det var! Jag tjuvade till och med en i morse när jag vaknade :P hehe!
Ja, vår helg var verkligen underbar och det vekar er oxå ha varit. Jättefina bilder! Vad har du för kamera förresten, du hade väl köpt en ny va?....
Jag vill oxå ha :) tihi
Kram!

2007-10-04 @ 06:35:00
URL: http://legitimo.blogg.se
Postat av: sara

Åh en värstingkamera, får man fråga vad den kostade och om du är nöjd med den? :) Jag vill oxå ha en liknande kamera, men alla är ju så himla dyra. Vi har iofs en nog bra kamera, en liten, men jag vill ha värsting oxå :P hehe! Det är sant, man vill alltid ha mer mer mer! :)
KRAM!

2007-10-04 @ 11:46:31
URL: http://legitimo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback