blond vs brunett

ja, så har jag varit tråkig ett tag. har inte riktigt orkat skriva nåt.
ikväll blir jag brunett. färgade håret för första gången någonsin förra året.
så jag tänkte prova en gång till, för förra året blev det inte sådan stor skillnad endå.
därför blir det en nyans mörkare iår. sen imorgon blir det klippning av snyggevelina :)
tänkte faktiskt behålla hårlängden, hon får toppa håret, och klippa till det där bak,
sen får vi se hur evelina fixar luggen min :)

jag hoppas det blir kanoners, är evigt less på mig själv.
tror ni jag som blondin kan passa som brunett? ;)


adjö.

Kommentarer
Postat av: suss.

allt klär en skönhet:)

2007-10-17 @ 17:48:45
Postat av: sara

Jag tror nog att det blir fint. Ovant lär det ju blir när man är van att se dig som blond. Men jag tror att du blir jättefin! :)
KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback