like a rollin' thunder chasing the wind


Känns fortfarande lika ovant med det nya chokladbruna jag.
Men det tar sig väl.
En dag som denna lyssnar jag oerhört mycket på Lightning crashes.
Det är en låt som följt mig under många år, och den är fortfarande lika trogen.
Med låten finns många minnen. Jag känner både glädje och sorg när jag lyssnar på den.
Kanske är det en av aneldningarna till att jag älskar den. När jag tänker på alla dessa minnen
så försöker jag tänka på att jag ska uppskatta det jag har. Vi måste tänka att leva dag för dag.
För ingenting går i repris.



" Vi tänker mycket mer på användandet av våra pengar som är förnybara, än på tiden som är oersättlig"

Kommentarer
Postat av: Emma

Men gu se söt du ble ;D

Haha, till helgen. Ja ska nog följa med o se herrarnas innebandymatcher imorrn. Blir typ fet heldag =/

Anna då?

Postat av: Jeanette

men sätt in en större bild så man får seeee. Puss!

2007-10-19 @ 15:41:41
URL: http://www.jeanettewallin.blogg.se
Postat av: Sandra

Skit snyggt blev det! Du passar i brunt =)

2007-10-19 @ 18:27:13
Postat av: stina

det ar verkligen galet snyggt!

2007-10-22 @ 05:27:00
URL: http://sapp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback