ny vecka, nya tag.

Denna vecka kommer nog flyta på ganska smidigt.
Idag gick jag kort dag, det kan man nog säga att jag och Evelina.L firade med en liten shoppingrund här i Vilhelmina.Bland annat ett par lee jeans rikare, satt precis som de skulle.
Ikväll hoppas jag på att få med mig momo (och mamma och hon har tid)  till kuselinerna i Meselefors,
för lite fika och snack. Sen hem till älsk och därefter jobbar jag på mitt pass som vanligt..

         Tisdag jobbar jag otroligt nära jämfört med dessa morgonpromenader till trissen. Fnns ju två bra fördelar med det som heter motion och "wake-up".  Frågan om älsk är hemma när jag slutat, troligtvis befinner han sig väl i tärna och hämtar sin brand new skoter, vad han ska vara glaaaad! Efter mitt älskade kvällspass så blir det film med mina mysunga.

          Onsdag blir det IKEA med Evlina.A och en massa shopping för hela slanten. 

          Torsdag, fortfarande IKEA och en massa andra affärer. Lång uppsittarkväll när jag kommer hem.. börjar med att jobba en timme sen drar jag väl en film eller fyra..någon som vill joina mig?

          Fredag, ja då är jag väl i princip pank. Förutom det så ska jag ha en lång sovmorgon, sen går jag natt.

          Lördag, ja ingen lång sovmorgon där inte. Upp och hoppa, det blir backtävling så länge man orkar.
          Söndag, vettu tusan. Den får komma och gå som den vill.

Nu ska jag se älskade One tree hill!


Kommentarer
Postat av: Lina


Haha, nejdå. Nån press kände jag inte. Har absolut inga problem att prata om det. Jag är nog tvärtom väldigt öppen, ibland till min egen nackdel.
Lite av anledningen till varför jag väljer att inte skriva ut om allt nu är ju för att jag vill "spara" nåt inför föreläsningen : )
Och jo.. Jag ska försöka se till att få i mig mina mediciner ; )
Jobbar du mycket nu förresten?

Postat av: Emma

Du de bli la gött!:) kan inte heller va uppe för länge, måste ju jobba. Men du, ja ha inte mkt fritid!? nästan ingen alls jöööh! ^^

2007-10-08 @ 18:00:48
URL: http://ekaws.blogg.se
Postat av: jeanette

Men din tokstolle du är ju fin i den frisyr som du har! men du kanske ska prova en lugg, har ju sett kort på dig med de och det är ju kanonsnyggt på dig också! Eller bara färga det lite brunt nu till hösten? hihi.. självklart vill jag träffa dig, bara att höra av dig några dagar innan!

2007-10-08 @ 18:38:31
URL: http://www.jeanettewallin.blogg.se
Postat av: sara

Ja, det gick jättebra för Erika i helgen så det var kul. Hon fick till och med skriva autografer, rätt så många faktiskt. Barnen stod på rad och köade :P

Åh, jag han oxå köpt en ny skoter? Det har JOnah med och han är mäkta stolt, som ett litet barn :P hehe. Man skulle nästan kunna tro att dom är släkt :P hehe

Kram!

2007-10-10 @ 11:52:06
URL: http://legitimo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback