försäkring och packning.

Det här med försäkringar...
Via hemförsäkringen så ingår en reseförsäkring i 45 dagar.
Och via visakortet vi betalde så ingick en försäkring på 60 dagar.
Det är inte alls tokigt. Grejen är bara att jag har 3 dagar som är oförsäkrade.
Det tar ju liks emot lite att betala 450 för de där tre dagarna.
Alltså kommer jag vara oförsäkrad de 3 sista dagarna. Så ni får allt hålla tummarna.

Jag hoppas på att jag kommer hem hel och behållen med mitt bagage.

 Så här såg min packning ut för några veckor sedan.


 Idag ser det ut så här med bara en dag kvar.  Det är inte mycket skillnad alltså.


Men allt är iallafall princip klart. Imorgon stänger jag väskan och packar in den i mitt flightpack.
Det betyder att vi verkligen är på väg vilket fortfarande känns overkligt för mig.

Ni får följa mig och syster på www.resdagboken.se under aliaset dahlstrom.

vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback