en dag mindre i kambodja, en dag närmare hem

Kan inte fatta att vid den här tiden om en vecka så är jag tillbaka i Sverige.
Första veckan vi var ute kändes ungefär som en månad. Nu är en vecka en dag.
Tiden bara springer iväg från mig och jag önskar jag kunde stanna den lite för ett tag.

Å andra sidan så har jag en hemlängtan till alla nära och kära att jag snart tuppar.
Jag tror jag kommer krama varenda en. Känner mig av den anledning lättad. Vore det inte för alla hemma så skulle jag definitivt fortsätta resan. Men jag antar att 64 dagar ute i vilda världen är en bra början.
Drömmen för nästa resa vore ju om jag kunde packa ner alla i väska och bara ta med er. Det vore nånting.

Idag blir nog en lugn lugn dag eftersom natten var minst sagt omtumlande.
Tror jag lyckades somna vid fyra man jag klagar inte, jag fick åtminstonde sova.
Nu är jag iallfall riktigt less på att sitta här i lägenheten så jag ska bege mig ut och kanske möta syster!?

Ha en underbar dag.
Jag saknar er.
Puss!


This is my love, Vietnam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback