tillbaka på svensk mark och lyckligare än någonsin?

Spenderade helgen i fjällen med älsklings nille. det var så värt och jag var så slut efter all skoterkörning.
slocknade 10 lördagkväll. är väl undefär det bästa som hänt sen jag kom hem.

De senaste dagarna har verkligen varit en blandning av det värsta och det bästa.
Missade mitt flyg från bangkok men lyckades endå komma hem,
kom knappt med planet till vilhelmina men så hittade jag pär på arlanda, det gjorde absolut min dag efter en massa väntade på flygplan och en massa flygplansåkande mellan gubbar.
kom hem, vad mer säger man? hemma är och förblir hemma.
sen kom smällen;
förlorade halva mitt liv genom att jag förlorade jobbet - förlorade all min säkerhet, förlorade mig.
DET ABSOLUT VÄRSTA SOM KUNNAT HÄNDA MIG!

Är borta två månader och när man kommer hem får man veta att man förlorat det genom ett sms.
Och inte fan får man tag på människan heller. Hatar Vilhelmina så oerhört för stunden.

Jag som ska skriva om allt underbart jag fått uppleva är alldels för bedrövad för att få fram något positivt ur min mun. Därför återkommer jag när jag sansat mig. För det andra så har jag inte ens fått över mina kort från hårddisken till datorn, jag lever verkligen mitt drömliv nu!!

Höres!!

Kommentarer
Postat av: Shiomi

Glömmde fråga dig idag om du fått fler dagar hos oss?

Postat av: Jeanette

halllååå.. jag kommer hem helgen vid den 10e, vad gör min sköna då? :)

2008-04-01 @ 09:32:11
URL: http://www.jeanettewallin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback