jackor.


Fjällrävens jacka är mumms, sommar- som vinterjackan. Finns dessutom i många snygga färger.
Men baaah, den är inte gratis.





Sen har vi Lundhags, enkel men lika snygg för det. Perfekt då den går att anvädas både sommar och vinter.
Tyvärr är denna skönhet inte heller gratis. Men det lutar mest mot denna eftersom denna är mer praktisk.




Nu har jag visat er att jag inte försvunnit från jordens yta och även visat emma jackan som jag inte skulle tacka nej till i första hand. nu ska jag ut å motionera. ses.

Kommentarer
Postat av: emma

usch jag är också jättesugen på lundhagsjackan!!!

Postat av: emma

halloj, allt bra med mig! :) allt bra med dig?



ja. hörde utav bror att dom hade varit med om en bilkrock med en lastbil eller ngt. den hade tydligen tagit bak i bilen. fast jag vet inte riktigt. bara att det var en bilolycka. men alla hade då fått lämna sjukhuset sa han. tur det!

2008-10-16 @ 10:10:05
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback