good times last forever.

Som lovat så har jag nu lagt ut lite godbitar från min sommar.
Det tog tid så nu är det fasen till för er och kommentera!! ;D
Jag njuter av att titta på korten, de är roliga, de är snygga, de är fula ja det är alla möjliga.


DANSGALA - HEMBYGGSDAGARNA 11-12 JULI

 
   

                                                                  


DANSGALA 27 JULI


     

    

     

      



FJÄLlVANDRING - TJÅKKOLA 25-27 JULI

     

     


     

     

    

     


    


STALON 2 AUGUSTI

    

    

    

     


TRESUND 15-17 AUGUSTI

       

     

    

     

      

 


BBQ 30 AUGUSTI

   

   


    

   

VÄSTANSJÖ 5-7 SEPTEMBER

 
   
   
     

     

   


PUSS!

Kommentarer
Postat av: jeanette

jag saknar dig! hur mår du?

2008-09-12 @ 00:19:08
Postat av: sara

Ja, det var så himla kul att se henne igår :) Nu vill man ju bara se mer, längtar till slutaudition börjar :)



Härliga bilder, men inte en enda normal på mig :P haha!! Du ser ut att ha haft en bra sommar iallafall :)



PUSS!

Postat av: jeanette

Jag mår också bra! Jobbar och bor billigt, försöker spara ihop pengar till min efterlängtade volontärresa, eller vad jag nu ska hitta på ;) Man vet aldrig! :)



något spännande som händer som du kan/vill dela med dcig av? Puss

2008-09-12 @ 10:42:50
URL: http://jeanettewallin.blogg.se/
Postat av: tina

Åh! Jag blev festsugen och fjällvandringssugen. Underbara bilder! Men som sagt, kamera är förbjudet på dansgolvet. Och när man halsar vin. :P PUss

2008-09-12 @ 15:06:23
URL: http://tinalinneam.blogg.se/
Postat av: My

Härliga bilder! Kommer garanterat minnas tillbaka på vår fjällvandring när det känns lite grått & trist i vinter (; Puss & kram

2008-09-15 @ 23:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback