Snorre.

Satt just och läste en broschyr från handelsbanken om värdebesked.
Fanns ett litet förord som jag bara läste igenom lite tvärt och så får jag syn på underteckningen, där fick jag mig en liten chock! Stackars sate! Handelsbankens Vd är döpt till SNORRE! Snorre Storset!! Snorre kanske dessutom bara är smeknamnet?! Han kanske egentligen heter Snopp, vad vet jag.
Fy bubblan! Jag tänkte först ...det måste ju vara ett skämt men ofta man skämtar i en informationsbroschyr från banken. Naaah! Som sagt stackare sate... Om jag vore han så skulle jag då ha gjort ett namnbyte.


Kommentarer
Postat av: syster yster

Auchie, ja det var ett taskigt namn att heta. Måste ha haft elaka föräldrar :P

2009-04-23 @ 22:52:08
Postat av: emma

Ska vi åka på minisemester i sommar? Du, jag evve och sara?

Postat av: M

haha, det där gjorde min dag! :)

2009-05-05 @ 10:29:41
URL: http://t0ken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback