sju sanningar.

7 sanningar om mitt liv? Pju det var många. Kommer jag lyckas? Jag är inte den som brukar gör alla dessa listor men nu har jag ju blivit utmanad från så många olika håll så ja ja jag provar väl ;P
Jag börjar med att stjäla en rad från Emma för jag känner precis likadant...

1. Jag är grymt sotis på folk som vet vad det vill med sitt liv. Själv har jag i princip ingen aning. Vet att jag vill plugga, resa och så klart nån gång i framtiden få barn och bo i hus men vad? när? hur?

2. När jag ska sova vill jag inte ha några "luckor" som jag kallar det. Alltså när man lyfter täcket från sängen, om ni förstår vad jag menar.. Sjukt knäpp men jag tycker det drar så kallt. Även fast jag skulle kunna behöva lite luft under natten eftersom jag blir som en kokande panna.

3. Jag är sjuk, kanske för livet ut!? Vem vet. Har en sjukdom, om man nu kan kalla det, som gör att jag har väldiga problem med min blodcirkulation i händer och fötter.  Jag är i princip alltid iskall. Världens fjantigaste sak att ta upp, men tyvärr har jag inget bättre att komma med ;P

4. Jag är expert på att bygga upp bilder i huvudet på mig på saker som jag vill ska hända eller på saker som jag vet kommer att hända. T.ex. en resa, ett jobb jag vill ha och så den ständiga saken man konstant tänker på, om man hade massor med pengar.....

5. Jag är nog ganska bra på att hitta på ord som inte finns trots att dom låter bra i mina öron, haha!

6. Ibland är jag blyg. Det gillar jag inte. Jag vill kunna vara mer öppen och inte så rädd för nya saker. Ibaland är man allt för fjantig.

7. Jag vill fortsätta ta kort genom livet och hoppas jag kan göra nånting roligt med korten, tänk om man fick sälja dom eller något (; Jag önskar jag la ner mer tid på att fotografera och så vill jag ju ha en systemkamera, typ nu.

Nu ska jag försöka utmana dom som jag tror inte gjort det;
systra, Malin D, My, Ellenor, Sara S, Evelina A och Evelina L.


Kommentarer
Postat av: malin

jag är i sthlm lör eftermiddag - söndag eftermiddag. En fika på söndag dag kanske?? Så får jag visa dig mitt favoritfik!

2009-02-20 @ 15:51:29
Postat av: Anonym

0708953619 är förresten mitt nr!

2009-02-21 @ 10:28:17
Postat av: tina

jag vill beställa från forever21, frakten gick på lite över 500kr. vill inte du också se om du ska ha något där ifrån?

Postat av: emma

Jag utmanar dig...:)

2009-02-23 @ 21:56:27
URL: http://ekaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback