så länge skutan kan gå, så länge hjärtat kan slå.

www är över. missade det för andra året i rad men bryr mig inte speciellt mycket.
jag har haft det bra på andra håll trots många tunga stunder.

vi har hunnit med mycket på kort tid i göteborg.
12 timmars bilresa dit. 13 timmars bilresa hem i snökaos.
många göteborgare hade kört av vägen.

begravningen var jätte fin. jobbig men otroligt fin.
middagen var  jätte uppskattad, så roligt att träffa släkten igen.
hela fredags kvällen tillbringades med god mat och underhållande släkt! (:

lördagen innebar stan.. smockad med folk, kanske för att det var melodifestivalen?
kanske för att det var sportlov? man blev iallafall less på allt knuffande hit och dit.
gjorde några fynd. sen var det pizza med kusiner som man inte träffat på över 12 år.
och kusinbarnen som man aldrig träffat, söta som socker!
och än en gång, underhållande släkt (:

jag vet inte om jag skrattat och gråtit så mycket under dessa två dagar någonsin.

idag är jag så förbaskat trött. har inte fått bra sömn på fyra nätter nu.
om jag endå fått sova ut till morgonen men icke.
har några saker att fixa idag med skulle hellst bara vilja ligga i sängen och inte göra nånting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback