you shook me all night loooong.

Jag tycker inte om kylan.. Det går ju fanken inte göra nånting. Nu när jag har sådan lust att fara ut och gå.
Mina kinder blir sprakande röd och ögonfransarna fryser när jag är ute i denna bestående kyla.
Vet inte riktigt om det är något speciellt med mina eftersom dom fryser betyligt mycket mer och fortare än Tinas!?
Kinderna med dessutom ....

NU till det roliga. Jag åker till stockholm i helgen för att se acdc. Så himla roligt!
Sjukt vilket drag det kommer vara där. Känner mig för stunden lyckligt lottad och ooooooh vad det känns bra,
i vanliga fall känner jag mig mest bara dyster numera.

Var på sportringen igår med Stina. För första gången någonsin (?) var det kö till provhytten.
Hittade ett par täckbyxor jag blev lite kär i. Eller hittade egentligen två. Skulle gärna vilja ha dom båda men har sådan beslutsångest. Dom får iallafall vänta till nästa vecka, får se hur mycket pengar det går i stockholm först...

Nej, nu till nåt vettigare.. tjao



Kommentarer
Postat av: Anna

Det är tråkigt att det ska gå utför så mycket för vilhelmina. Jag skulle inte ha nåt emot att flytta hem när jag blir äldre men då är det ju en förutsättning att det finns jobb. Näe, du och jag får bli kommunfullmäktige och sen spendera pengar lite klokt som omväxling, tycker du inte? ;]



Jag ska hålla tummarna för dig och Nicklas iallafall. Hur länge har han kvar som lärling innan han är klar då? Förresten, bor ni tillsammans och så nuförtiden? Jag har då dålig koll på alla som bor hemma, shame on me.



Haha, baka kaka du! Det är värt det, tro mig. Kram

Postat av: tina

ooh, jag var på sportringen idag. köpte ett underställ .. fint. Hursom, jag är svart dvs att de som inte är vän med mig på facebook kan inte se min användare. du vet .. Ha skoj på ACDC!! (mycket avis) nästa vecka väntar powerwalks!

2009-02-19 @ 21:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback