already gone.

Vad man får tolka själv så ser det ut som jag är arbetslös.
För första gången av de fem år jag hunnit jobba i mitt liv så har jag inget jobb att gå till.
Blandade känslor. Känns som att jag på ett vis firade arbetlösheten igår med fika, dricka portvin och se män som hatar kvinnor. Jag är glad samtidigt som jag är arg, frustrerad, besviken och lättad. Ärligt vet jag inte vad jag ska känna. Jag är så klart stressad av situationen. Jag vill jobba och tjäna mina egna pengar. Men som många skämtar, "nu lämnar jag det sjunkade skeppet". Vad tänker framtiden ge mig, det får vi se. Det enda jag vet är jag säkerligen har en lång väg att vandra.

Kommentarer
Postat av: Anna Johansson

Du får jättegärna komma ner till mig och hälsa på ;) Saknar dig! Kram!

Postat av: Mysan

Som du har slitit borde varje avslutat arbetspass firas! Surt att vara utan jobb, men du är en kämpe så jag vet att du kommer fixa det. Krams

2009-09-02 @ 16:36:39
Postat av: Sandra

Då tycker jag vi bokar in en hel del promenader framöver?:)

2009-09-03 @ 12:06:42
URL: http://sandramartensson.webblogg.se/
Postat av: Sara

Åh, söt! Jag hoppas du har rätt :) Saknar dig med, hur mycke som helst. Ta hand om dig i eländets dimma. Puss :)

2009-09-13 @ 10:08:28
URL: http://sarawallmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback