The Final Countdown.

Sista dagen som 22-åring. Den har jag firat genom att städa och packa, tjoho! (:
Jag tycker om födelsedagar, det är ett bra sätt att träffa släkt och vänner.
Att få uppskatta varandra och bli uppskattad. Att få fika massa gott och bara njuta av dagen.

Tungt är det att inse (som att jag inte redan visste det men..) att alla är flera flera mil bort från mig.
Det är tråkigt att vakna upp själv på sin födelsedag. Ingen familj som kommer på morgonen med världens godaste smörgåstårta eller världens varmaste kramar. Men det känns okej ändå när jag vet vad jag har att vänta på eftermiddan. Min bästa hälft kommer och sen åker vi vidare för äventyr i staden. Tror helgen kommer bli fantastiskt och jag är glad jag får tillbringa den med min kära! (:

Puss & Gonatt

Kommentarer
Postat av: essay writers

So happened with us every day and I think he made write.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback